PEGAWAI-PEGAWAI PENGURUSAN AKADEMIK

26 September 2008

CUTI HARI RAYA AIDIL FITRI

Assalamualaikum

Hari ini Jumaat, 26 September 2008. Kebanyakansekolah akan mula bercuti esok 27 September 2008 (Sabtu) hingga membawa kepada cuti Hari Raya pada 1 dan 2 Oktober 2008. Terdapat sekolah akan bercuti tambahan pada 3 Oktober 2008 (Jumaat). Pasti cuti akan bertambah hingga 5 Oktober 2008 (Ahad). Sesi persekolahan hanya akan bermula pada 6 Oktober 2008 (Isnin).

Selamat bercuti, bagi yang bergerak jauh bercuti di kampung saya doakan selamat dalam perjalanan masing-masing ke destinasi. Pastikan semua keadaan selesa dan selamat sepanjang bercuti. Tidak lupa sekali lagi Selamat Hari Raya Aidil Fitri.

Jangan lupa untuk pulang menjalankan tugas semula. Rasanya banyak lagi perkara yang perlu tuan-tuan dan puan-puan beres dan laksanakan. Bayangkan pada 13 Oktober 2008, Peperiksaan PMR akan bermula. Masih ada sedikit ruang untuk itu. Nasihatkan semua pelajar dan murid-murid kita supaya menjaga diri dan bersedia untuk peperiksaan. Sambutlah hari raya, pada masa yang sama jangan abaikan tanggung jawab masing-masing untuk menyediakan mereka untuk menghadapi peperiksaan. Saya berdoa semoga semua pelajar akan berjaya.

Selamat berpuasa dan selamat menyambut Hari Raya di kampung halaman masing-masing.

1 comment:

Cikgu Makmal said...

SELAMAT BERPUASA DAN SALAM AIDILFITRI DARI BEKAS JU ICT HULU SELANGOR....skang dah pindah ke PERAK!

www.sk-sungaigalah.blogspot.com