PEGAWAI-PEGAWAI PENGURUSAN AKADEMIK

28 September 2008

ANALISIS PEPERIKSAAN PERCUBAAN SPM 2008 DAERAH HULU SELANGOR

Hari ini semua warga pendidikan, seluruh Malaysia termasuk daerah Hulu Selangor pasti sudah memulakan cuti Hari Raya Aidilfitri masing-masing. Selamat berhari raya di mana-mana sahaja tuan-tuan dan puan-puan berada. Saya ingin mengingatkan semula semua guru dan sekolah menengah daerah ini perkara yang perlu dibereskan.Para pelajar kita baru sahaja menamatkan peperiksaan pada 26 September 2008. Maka bermulalah tugas tuan-tuan untuk menanda kertas jawapan pelajar.

Pihak sekolah diingatkan supaya memastikan tugas ini terlaksana pada masa yang lebih awal daripada proses memasukkan markah ke dalam Sistem Analisis Peperiksaan (SAP). Perlu dingatkan sekali lagi kita perlu menggabungkan analisis setiap sekolah pada 21 Oktober 2008. Satu perjumpaan (mesyuarat ) tentang ini akan diadakan di SMK Bandar Sungai Buaya.

Saya amat berharap supaya pada tarikh tersebut semua perkara ini dapat dipastikan penggabungan data dapat dilaksanakan, supaya penggabungan peringkat negeri tidak terganggu. Semoga tugas ini diambil perhatian dan diambil tindakan mengikut ketetapan tarikh berkenaan. Surat untuk tujuan 21 Oktober ini telah diedarkan kepada semua sekolah.

Selamat berpuasa dan selamat hari raya aidil fitri, maaf zahir batin kepada semua yang beragama Islam.

No comments: