PEGAWAI-PEGAWAI PENGURUSAN AKADEMIK

01 June 2007

SELAMAT BERTUKAR DAN TAHNIAH

KUTV ingin mengucapkan selamat bertugas di tempat baru kepada Tuan PPD Hulu Selangor. Tuan PPD secara rasmi akan bertukar menjadi Pegawai Pelajaran Daerah Kuala Langat, mulai 01.06.2007.

Walaupun tempoh Tuan PPD, En Mohd. Salleh bin Mohd. Kassim tidak lama di Hulu Selangor, tetapi telah berjaya menerajui Pendidikan di daerah ini dengan baik dan cemerlang. Semua pegawai dan kakitangan di PPDHS selesa bertugas bawah naungan beliau.

Semoga beliau akan lebih selesa berada di tempat yang baru, ditambah lagi faktor jarak yang dihadapi setiap hari telah berkurangan apabila bertugas di PPD Kuala Langat nanti.

Pada masa yang sama setinggi-tinggi tahniah kepada Tn Hj Suhaimi b Rashid, Penolong PPD Sektor Pengurusan Sekolah yang telah dilantik menjadi Tuan PPD Hulu Selangor yang baru. Pengelaman yang luas bertugas di daerah ini dan bertugas di PPD Hulu Selangor sudah pasti akan memastikan kesinambungan tugas akan berjalan dengan baik.

KUTV mewakili pegawai dan kakitangan PPD Hulu Selangor Cawangan, ingin merakamkan tahniah kepada kedua-dua pemimpin kami. Semoga kedua-duanya sentiasa sihat dan bahagia untuk meneruskan tugas dan tanggung jawab masing-masing.

Sekian. Terima kasih.
01.06.2007.

No comments: