PEGAWAI-PEGAWAI PENGURUSAN AKADEMIK

29 March 2017

salam sejahtera pada semua, Alhamdulillah, berjaya masuk semula dalam blog saya ini selepas lama mencuba, bertahun tahun dan berhari hari cuba masuk dalam sesawang ini. Baru hari ini berjaya,
Saya berhasrat menulis  semuala.Saya telah mula bersara mulai 10 Januari 2017 baru baru ini, Ada banyak masa kot untuk menulis.
Selepas bersara saya hanya hidup berehat banyak di rumah sahaja. Sekali sekala sahaja keluar rumah pergi ke kedai bersama isteri saya yang juga telah bersara mulai 29 Januari 2017.Banyak masa dihabiskan berdua sahaja di rumah. Anak anak 5 orang berada di luar bekerja dan mssih belajar, Hanya seorang yang duduk di rumah tapi juga telah bekerja di Perodua Sg Choh Rawang Selangor. Baru baru ini kami 4 orang iaitu saya. isteri dan 2 orang anak saya sempat berkunjung ke Sabah kerada kenduri kahwin kawan anak saya di Kota Kinabalu, Semasa di Sabah kami sempat jalan jalan jalan ke Kundasang bermalam di sana selama 2 malam . Selesai dari itu kami pun bertolak balik ke rumah diambil oleh anak lelaki sulung di airport KLIA2. Begitulah sedikit pengenalan semula saya disini . Semoga berjumpa lagi selepas ini...

No comments: