PEGAWAI-PEGAWAI PENGURUSAN AKADEMIK

05 August 2008

PEPERIKSAAN PERCUBAAN PMR TAHUN 2008

Peperiksaan Percubaan PMR untuk semua sekolah di negeri Selangor telah ditetapkan pada 11-15 Ogos 2008. Kepada semua pelajar daerah Hulu Selangor, jadikan peperiksaan ini sebagai menentukan kemampuan dan segala persiapan yang dibuat selama hari ini mendatangkan hasil yang baik. Jika tidak memuaskan, ruang yang tinggal sebelum PMR yang sebenar perlu digunakan untuk memastikan segala kekurangan dibaiki.

Kepada semua yang mengajar khasnya di kelas-kelas tingkatan 3, ruang masih ada untuk membaiki kelemahan anak didik kita. Marilah kita berdoa semoga semua murid kita akan berjaya dengan cemerlang. Usahakanlah sehingga ke hari yang terakhir. Usaha tuan-tuan dan puan-puan yang bergelar guru pasti akan dikenang oleh mereka hingga ke akhir hayat. Itulah kelebihan insan yang bergelar guru. Bakti mu pasti akan dikenang. Percayalah.

Bagi murid yang lemah dan kerap gagal dalam peperiksaan merteka, usahakanlah sebaik mungkin supaya sekurang-kurangnya mereka lulus pada tahap minimum. Jika murid kita sentiasa baik keputusan peperiksaannya, pastikan mereka akan cemerlang.

No comments: